пʼятницю, 8 травня 2015 р.



8 травня - це день пам'яті про тих, хто не повернувся живими з війни

 1939-1945 років, день пам'яті за кожним, хто боровся з нацизмом.

                                                                                      

Тебе немає. Але є мій спомин.

Я не згадаю, ні, я спомяну.

                   І спомяну, і помяну.
І ще раз війни прокляну!

                                            Ліна Костенко



Схилити голови  в знак світлої пам'яті про загиблих односельчан прийшли ветерани Другої світової війни, учасники АТО, учні школи, жителі села.















Спогадаєм гордо і прямо, Кого не вернуть…Є велике в нас право: про себе забуть!Є високе в нас право: побажать і посміть!Стала вічною славою смертна їх мить!


                                                                                      



9 травня - це день вшанування живих:

 тих, хто пройшов палаючі стежки Другої світової війни,

тих, хто нині боронить нашу свободу.


Дубровський Іван  Онуфрійович  - партизан та фронтовик.


      


Халик  Марія Сидорівна - остарбайтер




Перемога ціни не має , долі різні  - вона одна

 У нашій бібліотеці є багатий матеріал  про ветеранів Другої світової війни  у віртуальній виставці "Війна пройшла крізь їхні долі...", постійнодіюча поличка. 






                      Я хочу,щоб в парках квітли квіти
                                   В сумирній тиші літніх вечорів.
                                   Я хочу,щоб народжувались діти
                                   У молодих щасливих матерів.
                                   Я хочу,щоб у мирній творчій праці
                                   Квітчались села й кращали міста,
                                   Щоб син мій будував ясні палаци,
                                   Щоб колосилась нива золота.
                                   Щоб нинішні веселі немовлята
                                   Для світлої зросли будучини…
                                   І щоб ніхто,ніхто не смів залляти
                                   Квітучу землю полумя війни!


Немає коментарів:

Дописати коментар