пʼятницю, 19 лютого 2016 р.


        
Сумна і страшна звістка прийшла  у нашу Прилісненську родину. 15 лютого під Артемівськом Луганської області загинув воїн 58 бригади Василь Серафимович Шишолик. Йому було лише 47. Нагла смерть забрала сина у старенької матері, чоловіка в дружини, батька у трьох дітей, дідуся у маленької онучки...

         Це вже 15-й боєць АТО з Маневицького району.
        Вічна пам'ять солдатам, віддавшим свої життя за Україну! 
       Сповідь…
— По що прийшов ти?
— Сповідатись…
— У чім вина?
— Я друга поховав…
— А ще?
— А ще не стало батька й брата,
І сина в матері Господь забрав!
— То гріх який ти хочеш відмолити?
— Гріх друга!
— Чи він його мав?
— Напевно мав…не встиг проститись!
Не встиг сказати все коханій і дочці,
І матері не зміг вклонитись,
За щире серце й руки золоті…
— Прощаю гріх. Чого ще хочеш?
— Прости й мені мої гріхи!
— Які ж твої?
— Дрібних багато, але один у мене є страшний…
— Ну, що ж, кажи!
— Прости, що мертвий — він, а я — живий!
— Хотів би смерть його прийняти?
— Я захистить хотів та не зумів…і…
— Цього не буду я прощати!
— Чому?!!
— За це вже друг тебе простив!

Світлана Пазиченко


Немає коментарів:

Дописати коментар