понеділок, 8 квітня 2024 р.

  


Щорічно 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. Здоров'я це безцінний дар, який підносить людині природа. Без нього дуже важко зробити життя цікавим і щасливим. Але як часто ми розтрачуємо цей дар даремно, забуваючи, що втратити здоров'я легко, а ось повернути його дуже і дуже важко. Здоров'я, перш за все, залежить від  людини,  від того, як вона про нього піклується, від способу життя.

 В рамках Всеукраїнського Тижня дитячого читання відбулась гра – подорож «Країна здоров’я». Подорожуючи наші юні читачі  зупинялися на зупинках: «Народна мудрість» - де розповідали прислів’я, які вони знають, «Особиста гігієна» - де дізналися скільки разів на день і коли  повинні мити руки, чистити зуби, розчісуватись, підстригати нігті, купатись, носити чистий і акуратний одяг, «Правильне харчування» - відгадували загадки в яких продуктах живуть вітаміни та грали в гру «Корисна, шкідлива їжа», «Емоційна» - де познайомилися  з квіточкою «Ознаки здоров’я». Самою цікавою була зупинка «Спортивна» - де діти виконували фізичні вправи та взяли участь в рухливих іграх: «Знайди пару», «Хвостики», та «День і ніч». Під час подорожі вони посміхалися, були веселими, спритними, уважними, підтримували один одного.




















 

Немає коментарів:

Дописати коментар