пʼятницю, 2 листопада 2012 р.

        Нова краєзнавча книга

                                                                                 "Поліський краю дорогий,
                                                          мені ти  був колискою..."
                                                                               С. Кривенький


       Роман Никандрович Миткалик - 
автор книги "Моє село, мої односельчани...", з діда-прадіда волинянин, уродженець села Прилісне.


       З проголошенням державної незалежності України Роман Никандрович присвятив свій вільний час пошукам матеріалів про історію рідного краю, зокрема, історію рідного села. Краєзнавча пристрасть наштовхнула його на відтворення генеалогічного дерева свого роду, історичне коріння якого торкається далеких  предків.
      Роман Миткалик є членом Національної спілки краєзнавців України.
       До книги "Моє село, мої односельчани..." не увійшли сторінки про "чорнобильський статус" Прилісного. Автор презентував нашій бібліотеці чорновий варіант цього матеріалу, який носить назву "Чорне крило Чорнобиля".
      
Презентація книги про Прилісне Р.Миткалика 
"Моє село, мої односельчани..."


     


   
                                                                               

Немає коментарів:

Дописати коментар